Kjøpsvilkår – Angrerett

Bestilling og betaling:

Du kan legge inn din bestilling i Bestillingsskjema som er knyttet til det produktet du ønsker.  Du vil deretter (senest innen 1 døgn) få en bekreftelse og faktura per epost.  Når vi har registrert din innbetaling, vil vi informere om dato for forsendelse og varen sendes deg.

NB ! firmaer og institusjoner bes bestille direkte til NOVO Helses epost info@novohelse.no

Ring gjerne hvis du har spørsmål  på tlf. 997 45 859.

Angrerett:

Du har 14 dager ubetinget angrerett, og her kan du laste ned skjemaet Angrerettsskjema

Kontakt oss for informasjon vedrørende returadresse dersom du angrer på kjøpet.  Du må selv betale returporto

Dersom varen blir skadet under transport:

For å sikre dine reklamasjonsrettigheter dersom varen skulle bli skadet under transport, er det viktig at du  gjør som følger:

Dersom pakken er skadet under transport med Postnord:

  • Du/mottaker informerer om skaden hos utleveringsstedet  omgående
  • Sikre dokumentasjon via foto (ta bilde både av emballasje og varen).
  • Kontakt omgående Postnord kundeservice på telefon 09300 og få et referansenummer i saken
  • Kontakt deretter oss, og gi oss følgende informasjon:  Bilder/foto av skaden, Ordrenummer og Postnord referansenummer.
  • Vi vil sende deg en returlapp med adresse og betalt porto, slik at du kan sende varen tilbake til oss uten omkostninger.

NB! Behold emballasjen inntil saken er avklart (slik at varen kan pakkes og returneres på forsvarlig måte)

Dersom varen er skadet under transport med Posten:

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Sammen med posten/post stedet skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til oss før det kan avtales retur.
  • Vi vil så sende deg en returlapp med adresse og betalt porto, slik at du kan sende varen tilbake til oss uten omkostninger.
Lovverket henviser til at du gjør ting «innen rimelig tid» og vi tillater oss å tolke dette til «innen/umiddelbart etter at du har hentet/mottatt produktet»